DUK

Pristatymas

1. Kiek laiko trunka užsakytų prekių pristatymas?

Įprastai prekes pristatome per 1-7 darbo dienas.

2. Ar galėsiu sekti siuntos kelią?

Taip, išsiuntus prekes į Jūsų elektroninį paštą atsiųsime siuntos sekimo kodą.

3. Kiek kainuoja prekių pristatymas?

  • Užsakymų atsiėmimas  adresu Žemaitės g 24 - 0.80€
  • Prekių siuntimo kaina per Omniva 2.20€, per LP Express terminalus 2.40€, Lietuvos paštu – 3.50€, per Venipak kurjerius – 5,90€
     

4. Ar galiu atsiimti prekę tiesiai iš jūsų?

Šiuo metu užsakymą, kurio atsiėmimas galimas tą pačią darbo dieną, galite atsiimti susitarus telefonų +37061767327

 

Apmokėjimas

1. Kokiais apmokėjimo būdais galiu atsiskaityti?

Apmokėti už prekes galite Bankiniu pavedimu arba per Paysera sistemą.

2. Kaip žinoti, kad mano apmokėjimą gavote?

Gavę Jūsų apmokėjimą į Jūsų elektroninį paštą atsiųsime apmokėto užsakymo sąskaitą-faktūrą.

 

Grąžinimas ir garantija

1. Kaip man grąžinti prekes?

Norėdami grąžinti prekes susisiekti el.paštu swipe.pagalba@gmail.com

2. Per kiek laiko galiu grąžinti prekes?

  • Prekes galite grąžinti per 14 kalendorinių dienų nuo užsakymo gavimo.
  • Prekė turi būti nepažeista, nenaudota ir supakuota originalioje pakuotėje.
  • Dėl visos informacijos apie prekės grąžinimą susisiekti el.paštu swaip.pagalba@gmail.com

 

3. Prekę gavau, bet prekė yra brokuota, ar reikės mokėti už grąžinimą?

Brokuotų prekių grąžinamas nemokamas. Atsiųsime Jums Omniva grąžinimo lipduką. Gavę prekę, grąžinsime sumokėtus pinigus, įskaitant siuntimo išlaidas.
 

4. Prekę gavau, bet man jos nebereikia, ar reikės mokėti už grąžinimą ir kiek man tai kainuos?

Už grąžinimą turi sumokėti gavėjas. Prekę galite grąžinti grąžinimo formoje nurodytu adresu. Gavę prekę, grąžinsime sumokėtus pinigus, įskaitant siuntimo išlaidas. Daugiau informacijos rasite susisiekti el.paštu swaip.pagalba@gmail.com

 

Užsakymai

1.  Padariau kelis užsakymus, ar galite juos sujungti?

Susisiekite su mumis nurodytais kontaktais ir jeigu prieš tai padaryto užsakymo nebūsime išsiuntę, padarytus užsakymus sujungsime i vieną.

2. Kaip galiu su jumis susisiekti? Skiltis Kontaktai

Garantija

Kokybiškų prekių grąžinimas

Prekę galite grąžinti per 14 dienų nuo prekės gavimo dienos. Prekė turi būti nepažeista, nenaudota, supakuota originalioje pakuotėje ir pilnai sukomplektuota. Detalių išvaizda turi buti nepakitusi nuo išsiuntimo (neįpleštas šleifas, nedužusios, nenulupta apsauginė plėvelė, ar kitaip mechaniškai nepažeistos). Už prekės grąžinimą kai jos atsisakoma turi sumokėti pirkėjas. Prekę galite grąžinti grąžinimo formoje nurodytu adresu. Gavę prekę, grąžinsime sumokėtus pinigus


Nekokybiškų prekių grąžinimas

Brokuotų prekių grąžinamas nemokamas. Atsiųsime Jums Omniva grąžinimo lipduką. Gavę prekę, grąžinsime sumokėtus pinigus, įskaitant siuntimo išlaidas. Gavę prekes jas visada ištestuojame.